Iets minder onzeker

Gisteren had ik MCK gemaild met het slijmverlies verhaal. Vanmorgen vroeg al antwoord van mijn arts (top!). Ze schreef dat het komt door het terugplaatsen (gebeurt soms), maar dat zit aan de buitenkant van de baarmoeder en heeft dus niets met embryootje te maken. Embryo zit gewoon nog veilig binnen op zijn plek. Pfieuw.

Dus nu ga ik weer vol vertrouwen de wachtweken in. Maar zoals altijd is het enorm spannend. Dus vol vertrouwen moet zijn ‘iets minder onzeker’ 😉 Morgen na werk vertrek ik naar mijn zus en de volgende ochtend vroeg vliegen we naar Boedapest. Zondagavond terug, dan 4 dagen werken en op zaterdag mogen we testen. Dus het zal wel redelijk snel voorbij gaan. Hoop ik. Als ik nou heel vaak tegen mezelf zeg ‘ik wil een smiley, ik krijg een smiley’, zou dat helpen? 🙂

Over ivfdagboek

30 jarige vrouw, in 2009 getrouwd met A en sinds eind 2007 een kinderwens. Mei 2010 start IVF/ICSI. Poging 2 (okt 2010) gelukt, sinds 16 juli 2011 trotse mama van T. Vanaf april 2012 starten we voor een 2e kindje.
Dit bericht werd geplaatst in Voorgeschiedenis. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

